اسباب بازی, موزیکال

معرفی شرکت اسباب بازی هولی تویز (Huile Toys)

هولا تویز - هولی تویز

 

هولی تویز، شرکت اسباب بازی‌های آموزشی و موزیکال خردسال

اسباب بازی‌های آموزشی و موزیکال نقش مهمی در رشد فکری و جسمی خردسالان دارند و به یادگیری مفاهیم و مهارت‌های اولیه کودک بسیار کمک می‌کنند. این محصولات چون برای استفاده‌ی کودکان ۰ تا ۳ ساله هستند، باید که از استانداردهای کیفی و بهداشتی بالایی برخوردار باشند. در سرتاسر دنیا شرکت‌های بسیاری نیز مشغول به تولید اسباب بازی خردسال می‌باشند. در این مقاله قصد داریم که راجع به یکی از بزرگترین و حرفه‌ای‌ترین برندهای تولید اسباب بازیِ آموزشی نوزادان صحبت کنیم؛ یعنی شرکت هولی تویز.

کارخانه هولی تویز

شرکت هولی تویز در شهر گوانگ دونگ چین

 

تاریخچه و هدف

شرکت هولی تویز (Huile Toys) که آن را با نام هالی تویز نیز می شناسند در سال ۱۹۸۸ در شهر گوانگ‌دونگ چین تاسیس شد. این شرکت در سال ۱۹۹۹ اولین محصول خود را با عنوان سوسک باهوش روانه بازار نمود. دو سال بعد شرکت از لوگوی جدید خود رونمایی کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۷ نام برند از هولی به هولا (Hola) و لوگوی تغییر پیدا کرد. در این بازه‌ی زمانی شرکت رشد چشمگیری داشت و توانست برند تجاری خود را در بیش از ۴۰ کشور دنیا به ثبت برساند و با تولید محصولات با کیفیت و خلاقانه جوایز بین المللی زیادی را در این حوزه بدست آورد.

محصولات این شرکت شامل اسباب بازی‌های فکری و آموزشی و اسباب بازی‌های موزیکال و حرکتی برای کودکان ۰ تا ۳۶ ماه می‌باشند. این بازه‌ی سنی، یکی از مهمترین دوره‌های زندگی هر فرد است که با مفاهیم اولیه و مهارت‌های ابتدایی زندگی خود آشنا می‌گردد. بنابراین رشد و تقویت این مهارت‌ها نقش به سزایی در شکل گیری هوش کودک دارد. کمپانی هولی‌تویز نیز هدف خود را تولید محصولاتی قرار داده که علاوه بر جنبه بازی و سرگرمی، به رشد جسمی، ذهنی و روحی کودک کمک می‌کند و تامین سلامت جسمی و روانی نوزاد را در اولویت خود قرار داده است.

 

ویژگی‌ها

برند هولی تویز دارای گواهینامه ISO9001 در کیفیت و مدیریت است و تلاش کرده تا تمام استانداردهای لازم برای تولید اسباب بازی نوزاد را تامین کند. تمامی محصولات از پلاستیک با کیفیت، ضد حساسیت و مقاوم ABS ساخته شده و فاقد هرگونه لبه، پِلیسه یا نقاط نوک تیز است. رنگ بکار رفته در آن نیز رنگ بهداشتیِ غیر شیمیایی و بدون سرب می‌باشد.

از ویژگی‌های محصولات هولی تویز، علاوه بر جنبه‌های آموزشی و کیفیت و دوام بالا، می‌توان به طراحی زیبا، جذاب و خلاقانه آن اشاره نمود. ویژگی‌های ظاهری محصول، مانند رنگ‌ها، اشکال، چراغ‌ها و موزیکال بودن آن، نوزاد را جذب خود می‌کند. رنگ‌ها، آواها و نورهای بکار رفته در این محصولات اولین حس‌های شناختی نوزاد را برمی‌انگیزد و روشی مناسب برای تعامل بین کودک و والدین است.

HUILE TOYS

فروشگاه‌های هولی تویز

 

محصولات

سبد خرید این کمپانی دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد. محصولات هولی تویز در بیشتر کشورهای دنیا به فروش می‌رسند و هولا به یک برند بین المللی در صنعت اسباب بازی نوزاد تبدیل شده است.

دسته بندی محصولات هولا شامل: ۱-جغجغه‌ها و بازی‌های آرامش‌بخش (مانند جغجغه موزیکال طرح شیر)  ۲-اسباب بازی‌های آموزشی ابتدایی ۳-اسباب بازی‌های تعاملی بین کودک و والدین (مانند اتوبوس باهوش) ۴-محصولات کمک حرکتی (مثل واکر قطار) ۵-اسباب بازی‌های موزیکال (مانند ارگ میمون) ۶-ابزارهای شبیه‌سازی شده (مثل ماشین ابزار هولا) ۷-بازی‌های رومیزی (boardame) می‌باشد.

برای مشاهد لیست محصولات هولی تویز-هولا کلیک کنید.

 

 

اسباب بازی‌های هولا به یک انتخاب مطمئن و ایمن برای تمام والدین تبدیل شده و از این محصولات در مهد کودک‌ها برای سرگرمی و آموزش کودکان استفاده می‌شود.

اگر تجربه‌ی خرید و استفاده از محصولات هولی تویز را داشته‌اید، از علاقه‌ی کودک خود نسبت به بازی‌ها و تاثیرگذاری این محصولات برامون بنویسید.

 

خوندی؟ چطور بود؟ چند ستاره می‌ارزید؟

Rating 3.29 from 7 votes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *