اسباب بازی

پیشنهاد خرید اسباب بازی حمام کودک

اسباب بازی حمام

یک بار برای همیشه کابوس حمام کردن بچه ها را برطرف کنید. به جای دست و پنجه نرم کردن با کودکی که از حمام بیزار است، راه های ساده تری هم وجود دارد. بعضی بچه ها میانه خوبی با آب و صابون ندارند و از حمام کردن فراری هستند. اما  همه کودکان بازی را دوست دارند پس حمام را به اتاق بازی تبدیل کنید! خیلی ساده چند  عروسک و اسباب‌بازی حمام‌ تهیه کنید و تمام! انواع اسباب بازی حمام کودک می تواند فرزندتان را با حمام آشتی دهد. بچه ها خیلی زود با این وسایل ارتباط می گیرند و فضای حمام‌ را نیز دوست خواهند داشت.
اسباب بازی حمام و عروسک پوپت دارای تنوع زیادی است ولی همیشه بهترین ها را خریداری کنید. این اسباب‌بازی ها برای محیط مرطوب حمام عالی هستند و دچار آسیب نمی شوند.  برای علاقمند کردن بچه ها به نظافت و حمام، از عروسک های حمامی رنگارنگ و دارای طرح های متفاوت استفاده کنید. بعضی از این اسباب بازیها سوت می زنند یا آب را با فشار پرتاب می کنند. کودک از بازی با این وسایل بسیار لذت می‌برد اجازه دهید فرزندتان کمی آب بازی کند، سپس می توانید در کمال آرامش از شامپو و صابون و …. استفاده کنید.

خرید اسباب بازی حمام کودک

اردک‌های پلاستیکی شاید قدمت بیشتری از دیگر اسباب بازی‌های حمامی داشته باشند. این روزها انواع پوپت حیوانات و عروسک ها نیز به جمع وسایل بازی حمام اضافه شده‌. اگر به دنبال تنوع بیشتری هستید نوشت افزار حمامی را تهیه‌ کنید. انواع مداد رنگی، کتاب و حروف الفبا برای حمام طراحی شده‌ تا بچه ها به حمام کردن علاقه نشان دهند.

پوپت حمام‌ نوعی اسباب‌بازی هستند که روی آب می مانند. این وسایل با طراحی حیوانات، عروسک یا ماشین و … شبیه به اسباب بازی های معمولی بچه ها هستند. پوپت ها با فشار دادن‌، صدایی شبیه‌ به‌‌ سوت تولید می کنند و می‌توانند ساعت ها بچه‌ها را سرگرم کنند‌. از ویژگی های بارز اسباب بازی حمام کودک، مقاومت به آب و ماندن روی سطح آب است. تنوع این وسال زیاد است اما همه اسباب بازی های حمامی، مناسب نیستند.

باقی ماندن آب و رطوبت در منافذ اسباب بازی حمام کودک بسیار خطرناک است. انواع قارچ و کپک و باکتری در محیط های مرطوب رشد می کنند. هر گونه مواد مضر نظیر BPA در مواد اولیه اسباب بازی کودک، ممنوع است انواع اسباب بازی با کیفیت تر را انتخاب کنید. بعد از حمام کودک را انجام دادید لازم است تا اسباب‌بازی های حمام‌ را نیز شستشو داده‌ و خشک کنید. توصیه می شود وسایل بازی را در خارج از حمام و کاملا خشک، نگهداری کنید.

اسباب بازی حمام

خرید اسباب بازی حمام

چگونه اسباب‌بازی‌ مناسب انتخاب کنیم؟

برخی از کودکان از آب می ترسند و موقع استحمام دچار وحشت و استرس می شوند. از لوازم بهداشتی مخصوص کودکان استفاده کنید تا پوست کودک دچار آسیب نشود. برای اینکه حس آرامش و امنیت را به کودک باز گردانید از وسایل سرگرم کننده استفاده کنید. اسباب‌بازی‌ حمام کودک بر اساس گروه سنی، طراحی شده‌. انواع اسباب بازی حمامی آموزشی نیز در فروشگاه ها موجود است که انتخاب بهتری هستند. برای افزایش مهارت های جسمی، ذهنی و ارتباطی کودک از هر فرصتی استفاده کنید.

 عروسک های حمامی‌ برای نوزادان

از بدو تولید تا یکسالگی، دوران نوزادی است. در این مرحله هنوز عضلات دست و پای کودک، قدرت کافی ندارد اما نسبت به محرک های محیطی واکنش نشان می دهد. بهترین اسباب بازی حمام کودک کمتر از یک سال، پوپت های شناور و اسباب بازی های چسبیده‌ به دیوار وان هستند. وسایلی با رنگ آمیزی متنوع انتخاب کنید تا از لحاظ بصری کودک را جلب کند. فرزندتان برای گرفتن‌ این اسباب بازی تلاش می‌کند و این برای تقویت عضلات و قوه‌‌ بینایی کودک عالی است.

اسباب‌بازی‌ موزیکال و کوک شدنی های حمام هم گزینه مناسبی هستند. به طور کلی کودکان در زیر یک سال به محرک های صوتی و تصویری واکنش نشان می دهند. دقت کنید هیچکدام از این اسباب بازی ها دارای قطعات جدا شونده نباشد. این مورد برای همه وسایل کودک صدق می کند. همیشه خطر  بلعیدن اشیا کوچک توسط کودک وجود دارد.

اسباب بازی حمام

عروسک حمام

اسباب بازی حمام برای خردسالان

رشد ذهنی کودک در این سنین بسیار بیشتر از سال های بعد است. انواع اسباب بازی و وسایل سرگرم کننده‌ برای داخل حمام طراحی شده‌ که قوای ذهنی کودک را رشد می‌دهد. اسباب‌بازی‌های حمامی‌‌ می توانند قدرت تخیل و خلاقیت کودک را افزایش دهند. با کودک بازی کنید تا حس بهتری داشته باشد. اسباب بازی حمام کودک را با توجه به تیپ شخصیتی فرزندتان تهیه کنید. بعضی از بچه ها عروسک را دوست دارند ولی برخی دیگر کتاب داستان را ترجیح می دهند. خبر خوب اینکه همه نوع اسباب‌بازی حمامی‌ توسط برندهای معروف، تولید شده. اگر فرزندتان بالای دو سال است از او در نظافت اسباب بازی حمام کمک بگیرید. کودک می تواند در حین بازی، با وسیله ای مناسب نظیر ابر یا فرچه، اسباب بازی را نیز تمیز کند.

پیشنهاد خرید اسباب بازی حمام برای کودک

به طور کلی همه پوپت های حمامی سبک هستند و قابلیت شناور شدن را دارند. از اسباب بازی هایی که نظافت ساده تری دارند، خریداری کنید. اگر آب در داخل عروسک باقی بماند، امکان تولید قارچ و کپک و باکتری های بیماری زا هست. کیفیت اسباب بازی های حمام کودک و نوزاد نیز باید عالی باشد. در این مورد هرچه هزینه کنید ارزش دارد.

اسباب‌بازی حمام‌ قورباغه شناور: پوپت حیوانات همیشه برای بچه ها جذاب است. این قورباغه ها هم برای داخل وان عالی هستند. کودک موقع گرفتن قورباغه ها با انگشتان و دست به اسباب بازی فشار وارد می کند که برای تقویت عضلات بسیار مناسب است.

اسباب بازی خارجی

 خرید اسباب بازی قورباغه شناور 

اسباب بازی حمام مدل قایق آب پاش: بازی کردن با این قایق ها که آب را با فشار خارج می کند هیجان انگیز است. کودک شما ساعت ها می تواند از بازی لذت ببرد و عاشق حمام کردن خواهد شد. این وسیله برای هماهنگی چشم و بدن و مغز نمونه خوبی است.

اسباب بازی کودک

اسباب بازی قایق آب پاش حمام

خرید قایق آب پاش حمام

پارک شگفت انگیز: اسباب بازی حمام کودک شناور یا چسبیدنی هستند. اگر وان ندارید اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که قابلیت چسبیدن به کاشی ها را دارند. اسباب بازیهای چسبیدنی توجه کودک را جلب می کنند و کودک می تواند آن را برداشته و جای دیگری بچسباند. این نوع اسباب بازی ها برای خلاقیت عالی است و کودک با آن نقش آفرینی می کند.

اسباب بازی حمام

پارک شگفت انگیز حمام

خرید اسباب بازی پارک شگفت انگیز

در فروشگاه چالیک انواع اسباب بازی حمام کودک برای گروه سنی نوزاد و خردسال عرضه شده‌ است.

خوندی؟ چطور بود؟ چند ستاره می‌ارزید؟

Rating 5.00 from 5 votes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *