بردگیم

معرفی بازی فکری چمنزار Meadow

بازی فکری چمنزار Meadow

بازی فکری چمنزار Meadow یک بازی گروهی استراتژیک و مناسب افراد بالای 10 سال است. یک گروه چهار نفره می توانند در رقابتی هیجان انگیز، شرکت کنند و توانایی خود را نشان دهند. فضای بازی چمنزار، بخش هایی از طبیعت بکر و شگفت انگیز است. چمنزار یک بازی اکتشافی و سرگرم کننده است که در گروه بازی های فکری رومیزی قرار دارد. پیروزی در این بازی به استراتژی قوی نیاز دارد و نمی توانید خیلی به شانس و اقبال، خوش بین باشید. یک ست کامل بازی، بین 60 تا 90 دقیقه طول می کشد. بازی استراتژیک چمنزار برای روزهای تعطیل و دورهمی ها عالی است و ساعات خوشی را تجربه می کنید. چمنزار جنبه هایی از طبیعت را نشان می دهد که تا پیش از این، هرگز تصورش را نمی کردید.

(برای خرید بازی فکری چمنزار کلیک کنید.)

معرفی بازی فکری چمنزار Meadow

 

معرفی بازی فکری چمنزار Meadow

بازی رومیزی چمنزار برای طبیعت دوستان، هیجان زیادی دارد. بازیکنان نقش طبیعت شناس را بر عهده دارند و باید اکتشافات شگفت انگیزی را انجام دهند. بازی ایرانی چمنزار طراحی زیبایی دارد و 1 تا 4 نفره بازی می شود. برنده بازی کسی است که طبیعت شناس ماهرتری باشد. بازیکنان در Meadow به سفری اکتشافی در طبیعت بکر می روند و ماجراجویی های جالبی را تجربه می کنند. گاهی وقایع درست پیش نمی رود و یکی از بازیکنان، طعمه شاهین می شود. بقیه باید خیلی مراقب باشند تا گرفتار نیش دردناک یک مار سمی نشوند. خطرات زیادی در طبیعت وجود دارد که در بازی چمنزار با آنها آشنا می شوید.

کارت ها تعیین کننده مسیر بازی و برنده هستند. بازیکنان باید هر چه بیشتر، کارت های با ارزش را جمع آوری کنند. گونه های نایاب و مناظر و اکتشافات همگی امتیاز دارد. بازی فکری چمنزار Meadow به سبک استراتژی طراحی شده و به لحاظ سختی، متوسط به حساب می آید. چمنزار از بازی های خانوادگی است و افراد در هر سن و سالی از آن لذت می برند.

خرید بازی فکری چمنزار Meadow

اجزای بازی استراتژیک چمنزار

بازی فکری چمنزار Meadow را می توانید به تنهایی نیز انجام دهید و از آن لذت ببرید. اگر اهل رقابت و مسابقه هستید حتما این بردگیم را به صورت گروهی بازی کنید. اجزای بازی این ها هستند:

  • یک صفحه اصلی برای بازی
  • صفحه دو طرفه برای اردوگاه
  • دو عدد توکن مسدود کننده مربوط به صفحه اردوگاه
  • نشانگر
  • 184 کارت در دسته های E،S ،W ،N و کارت های دو طرفه
  • نگهدارنده کارت ها
  • توکن هدف و پاکت U
  • 20 توکن مسیر در 4 رنگ( هر رنگ 5 عدد)
  • 12 توکن امتیاز در 4 رنگ( هر رنگ 3 عدد)
  • 28 عدد توکن جاده
  • 5 کارت حاوی 6 کارت در هر یک
  • توکن قطب نما برای تعیین آغاز کننده بازی

184 کارت برای دسته بندی ها

طریقه انجام بازی فکری چمنزار Meadow

بازی با برداشتن کارت ها شروع می شود. هر بازیکن به 5 کارت نیاز دارد. آغاز کننده ابتدا یک کارت را برداشته و هر بازیکن یک ردیف از کارت های صفحه اصلی را انتخاب می کند. از این ردیف 4 کارت برداشته می شود و یکی هم از ستون کارت های استفاده نشده به دسته 4 تایی اضافه خواهد شد. راهنمای بازی را از قبل مطالعه کنید تا کارت ها و دسته بندی ها اشتباه نشود.

اگر تاکنون بازی خانوادگی چمنزار را انجام نداده اید، سخت نگیرید و کارت ها را به صورت تصادفی تقسیم کنید. این روش هم ساده تر است و هم گمراه کننده نیست. به مرور با قوانین بازی و برداشتن کارت ها آشنا می شوید ولی بار اول دست گرمی است و بعدها تسلط بیشتری دارد.

وقتی هر بازیکن، کارت های خود را انتخاب کرد باید هر نفر 5 کارت در دست داشته باشد. حالا هر بازیکن یک کارت را در چمنزارش قرار می دهد جهت بازی، راستگرد است و بازیکنان به ترتیب کارت ها را زمین می گذارند. برای اینکه برنده بازی چمنزار باشید تا می توانید امتیاز جمع کنید. بنابراین پیشنهاد می شود کارت های دستتان را خالی کنید زیرا امتیازی برایتان ندارد.

قیمت بازی فکری چمنزار Meadow

امتیاز شماری در پایان بازی

بازی فکری چمنزار Meadow با شمارش امتیاز به پایان می رسد. برنده کسی است که در مجموع از کارت ها و توکن ها امتیاز بیشتری کسب کرده باشد. بازیکنان می توانند قبل از به پایان رسیدن دور آخر بازی، امتیاز جمع آوری کنند. در فضای چمنزار و منظره ها، امکان به دست آوردن امتیاز از کارت ها وجود دارد. این کارت ها در انتها به جمع امتیازات اضافه می کند.

توکن های صفحه اردوگاه نیز دارای امتیاز هستند و به امتیازات کارت های صفحه اصلی افزوده می شوند. عدد روی توکن معادل امتیاز شماست و با هم جمع می شود. بیشترین امتیاز، برنده بازی است اما گاهی امتیازهای اعضا برابر می شود برای تعیین برنده بهتر است یک دور دیگر بازی کنید. البته همیشه می توانید در چنین مواقعی، کارت اکتشاف بیشتر را ملاک برد و باخت قرار دهید. این یک قرارداد است که اعضا از قبل قبول کرده اند.

بازی فکری چمنزار Meadow تکنفره

چمنزار از بازی های خانوادگی است که معمولا به صورت گروهی بازی می شود. بحث رقابت و کل کل کردن در گروه های 3-4 نفره خیلی داغ است اما امکان انجام همه مراحل بازی به صورت تکی هم هست. چمنزار یک بازی جذاب و سرگرم کننده است که حتی یک نفره هم می توان آن را انجام داد. در این صورت موضوع رقابت و برنده شدن به شکل رایج وجود ندارد. البته هنوز باید امتیاز جمع کنید اگر نه یک حواس پرت هستید و این را پایان بازی، خواهید فهمید.

بازی فکری چمنزار Meadow حاوی یک جدول امتیازات است که فقط برای بازی تکنفره کاربرد دارد. این جدول گویای عملکرد بازیکن در طول بازی است و نشان می دهد که آیا توانسته اید امتیازات زیادی کسب کنید یا خیر. امتیازات کمتر از 39 به معنای عملکرد ضعیف بازیکن است و در جدول با عنوان حواس پرت، مشخص می شود.

در نظر داشته باشید که جدول امتیازات فقط برای مواقعی است که شما به تنهایی بازی می کنید. امتیاز بین 40 تا 49 به این معناست که تعداد کمی از گونه های طبیعی را پیدا کرده اید و عملکرد فوق العاده ای نداشته اید ولی به هر حال این ماجراجویی تا حدی مفید بوده است.

اگر می خواهید خاطرات ماجراجویی در طبیعت را به یاد داشته باشید حاقل 50 تا 59 امتیاز کسب کنید. حالا گونه های شگفت انگیزی را در اختیار دارید. جمع آوری امتیازات بالاتر از 60 نشان می دهد که توانسته اید یک کلکسیون بسیار ارزشمند از گونه های طبیعی را جمع آوری کنید. شما یک طبیعت شناس ماهر هستید.

بازی فکری چمنزار Meadow را باید خودتان تجربه کنید. لازم است تا کمی فسفر بیشتری بسوزانید و خود را به چالش بکشید.

خوندی؟ چطور بود؟ چند ستاره می‌ارزید؟

Rating 5.00 from 3 votes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *