کتاب

معرفی مجموعه کتاب ته جدولی ها از نشر هوپا

خرید مجموعه کتاب ته جدولی ها

مجموعه کتاب ته جدولی ها سبک نوشتاری جالبی دارد. نویسنده با لحن طنزآلودی ماجرای یک تیم فوتبالی دبستانی را شرح داده است. این تیم اصلا شبیه به بقیه تیم های فوتبال مدرسه ای نیست. نویسنده با ترفندی زیرکانه، یک موضوع مهیج و پر طرفدار را با طنز تلفیق کرده که نتیجه فوق العاده ای داشته. اغلب نوجوانان تم داستانی و موضوع کتاب ته جدولی را می پسندند. این یک کتاب نیست بلکه مجموعه ای جذاب از کتاب های مهیج است که حتما باید آن را تهیه کنید. مجموعه کتاب ته جدولی ها توسط انتشارات هوپا چاپ شده. روبرتو سانتیاگو نویسنده فوتبال دوستی است که کتاب سراسر هیجان ” ته جدولی ها” را برای نوجوانان نوشته است.

مجموعه کتاب ته جدولی ها برای گروه سنی 8 سال به بالا مناسب است. حتی بزرگتر ها هم از خواندن سری کتابهای ته جدولی ها لذت می برند. موضوع کتاب، همه پسند است به خصوص که با لحنی طنز آلود نیز بیان شده. مضمون کتاب درباره یک تیم فوتبال هفت نفره است که در مسابقات، همیشه بازنده میدان هستند. شاید به نوعی این تیم برنده باشد البته اگر از ته جدول، مدال ها را تقسیم کنید. خواندن این کتاب مهیج و پر کشش را به همه علاقمندان کتاب کودک و نوجوان توصیه می کنیم.

(برای خرید مجموعه کتاب های ته جدولی ها کلیک کنید.)

روبرتو سانتیاگو

 

روبرتو سانتیاگو نویسنده

Roberto Santiago (متولد 1968) نویسنده اسپانیایی مجمعه کتاب ته جدولی ها است. او قبل از اینکه یک نویسنده باشد، به عنوان فیلنامه نویس و کارگردان نمایش های تلویزیونی فعالیت دارد. روبرتو سانتیاگو تدوینگر حرفه ای آزانس های تبلیغاتی و تهیه کننده کلیپ های ویدیویی بسیاری است. او در کودکی به همراه تیم فوتبال مدرسه اش، برنده مسابقات شد و به فوتبال علاقه زیادی دارد.

روبرتو سانتیاگو چندین کتاب برای کودک و نوجوان نوشته که رنگ و بوی فوتبالی دارند و این به دلیل علاقه شخصی نویسنده به فوتبال است. تحصیلات ایشان نیز در زمینه علوم ارتباطی و آفرینش ادبی از مدرسه نویسندگی مادرید است. کتاب ته جدولی ها از آثار مکتوب این نویسنده است که شهرت زیادی برایش داشت. استقبال از ته جدولی ها در حدی زیاد بود که روبرتو تصمیم گرفت، کتاب های بیشتری را در این ارتباط خلق کند. مجموعه کتاب ته جدولی ها شامل 9 کتاب با مضمون فوتبالی و تم طنز است.

” ته جدولی ها”در لیست پر فروش ترین آثار کودک و نوجوان اسپانیا قرار دارد و به چندین زبان نیز ترجمه است. از دیگر کتاب های روبرتو سانتیاگو می توان به این موارد اشاره کرد:  شمارش معکوس، 14 سالگی ممنوع، آخرین مرد ناشنوا، دزد دروغ ها، رویاهای ایوان، الکساندرا و 7 محاکمه.

مجموعه کتاب ته جدولی ها  Los Futbolísimos ، به یک پدیده انتشاراتی تبدیل شده است و یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های ادبیات کودکان در اسپانیا به حساب می آید. کتاب ته جدولی ها به چندین زبان ترجمه شده است. علاوه بر این، برای فیلم و تئاتر نیز از مضمون کتاب، اقتباس شده است.

Roberto Santiago جایزه سروانتس چیکو را به خاطر مشارکت در اشاعه ادبیات با کیفیت، در بین جوانان دریافت کرده است.

مجموعه کتاب های ته جدولی ها

معرفی کامل مجموعه کتاب ته جدولی ها

سعید متین مترجم جوان این مجموعه، امانت دار خوبی برای خط فکری نویسنده بوده است. انتشارات هوپا چاپ و انتشار مجموعه کامل ته جدولی ها را بر عهده دارد.  ته جدولی ها برای گروه سنی کودک و نوجوانان و بزرگسال مناسب است. هوپا (1392) در زمینه تولید بازی های فکری، شروع به کار کرد اما از سال 1394 چاپ کتاب کودک و نوجوان را نیز در برنامه ریزی قرار داد. انتشارات هوپا مجموعه ته جدولی ها را با کیفیت بالایی، منتشر کرده است علاوه بر آن یک بازی فکری به همین نام نیز بر اساس ماجرای کتاب ها، از هوپا منتشر است.

مجموعه ته جدولی ها حاوی داستانی هیجان انگیز است که ریشه در کودکی، نویسنده دارد. مضمون کتاب و لحن نوشتار به خوبی با گروه سنی 8 تا 12 سال ارتباط برقرار می کند. مفاهیم عمیق آموزشی در لابلای متون گنجانده شده تا علاوه بر سرگرمی، جنبه آموزشی ان نیز حفظ شود. این کتاب به طور مستقیم در فرهنگ سازی برابری جنسیتی نیز اشاره داشته و کارتیمی، خلاقیت، روابط اجتماعی و وفاداری را نیز ترویج می کند.

“تیم فوتبال هفت‌ نفره دبستان سوتو‌ یک تیم معمولی نیست. تیم فوتبال کارهای زیادی می تواند بکند”

” ته جدولی ها” یک مجموعه 18 جلدی است. تاکنون 9 جلد از آن توسط انتشارات هوپا، منتشر شده است. این کتاب ها عبارتند از:

  1. راز داورهای خوابالود
  2. راز هفت گل به خودی
  3.  راز دروازه‌بان شبح مانند
  4. راز چشم شاهین
  5.  راز سرقت غیر ممکن
  6. راز قلعه افسون شده
  7. راز پنالتی نامرئی
  8. راز سیرک آتش
  9. راز بارش شهابی

قیمت کتاب ته جدولی ها

خلاصه داستان مجموعه کتاب ته جدولی ها

تیم هفت نفره فوتبال مدرسه متشکل از نوجوانان دختر و پسری است که فوتبال را عاشقانه دوست دارند. هر کدام از این بچه ها، توانایی ها و ویژگی های اخلاقی مخصوص به خود را دارند. شاید هیچ چیز این تیم با هم جور نباشد اما موضوع مهم تر این ها است. این تیم هفت نفره، به جز باختن کارهای دیگری هم بلد هستند. دوستی و روابط صمیمانه نوجوانان مدرسه خیلی پایدار است و تحت هر شرایطی با هم هستند.

فرانسیسکو گارسیا پسری 11 ساله است که عشق به فوتبال او را رها نمی کند. شخصیت اصلی و راوی داستان همین پسر است که بچه ها “پاچلفت” صدایش می کنند. فرانسیسکو وقایع را به زیبایی و از زبان خودش نقل کرده. برخی از وقایع مربوط به دردسرهای تیم است که بار طنز زیادی دارد. البته گاهی ماجراهایی شخصی و خانوادگی نیز مطرح می شود که آن هم شنیدنی است.

فرانسیسکو با ” پا چلفت” پسری خلاق و طنزپرداز است. وقایع از زبان این پسرک شنیدنی تر است و  نمی توانید جلوی خندیدن خود را بگیرید. حتی اگر طرفدار ژانر کمدی هم نباشید، مجموعه کتاب ته جدولی ها را دوست خواهید داشت. این سری کتاب ها روایاتی هیجان انگیز و شاد را دنبال می کنند که هر خواننده ای از آن لذت می برد. کتاب ته جدولی ها را فقط بچه ها دوست ندارند، همه پدر و مادرها هم عاشق آن می شوند.

امید است که هر چه زودتر، بقیه کتاب های این مجموعه نیز، به زبان فارسی چاپ و منتشر شود. مجموعه کتاب ته جدولی ها را می توانید از فروشگاه اینترنتی چالیک، تهیه کنید.

خوندی؟ چطور بود؟ چند ستاره می‌ارزید؟

امتیاز 5.00 از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *