اسباب بازی

بهترین اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان کدام است؟

اسباب بازی برای آموزش زبان انگلیسی

مغز کودک در سال های اولیه زندگی به سرعت در حال رشد است. این سال های ارزشمند می تواند صرف یادگیری زبان دوم شود. کودکان پیش دبستانی قادر به استفاده از آموزش های کلاسیک نیستند ولی هر چیزی را از محیط یاد می گیرند. با استفاده از بازی و اسباب بازی ها می توانید آموزش زبان دوم به کودک را شروع کنید. اسباب بازی ها تنها وسیله سرگرمی کودکان نیستند. بسیاری از مفاهیم و مهارت ها را می توان در طی بازی به کودک آموزش داد. انواع اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان پیش دبستانی تولید شده که کارایی خوبی دارند. بچه ها هرگز از بازی کردن خسته نمی شوند و می توانند ساعت ها با اسباب بازی های خود بازی کنند. اگر علاقه دارید فرزندتان زبان انگلیسی را مثل زبان مادری صحبت کند، از یک اسباب بازی آموزشی مناسب استفاده کنید.

موقع بازی کردن، کودکان سریع تر و بهتر یاد می گیرند. این شیوه آموزشی با روش های قدیمی آموزش زبان انگلیسی، تفاوت دارد. دقت داشته باشید که هدف لذت بردن از فرایند یادگیری است. نباید کودک را وادار به حفظ کردن کلمات یا تکرار آن کنید. سیستم آموزش کلاسیک برای بچه های امروزی چندان کاربردی ندارد. این روزها استفاده از اسباب بازی برای آموزش زبان انگلیسی جایگزین شیوه های قدیمی شده است.

(برای دیدن و خرید اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی کلیک کنید.)

بازی میخ و چکش الفبای انگلیسی

(برای خرید بازی میخ و چکش الفبای انگلیسی کلیک کنید.)

 

بهترین اسباب بازی آموزش انگلیسی کدام است؟

انتخاب نوع اسباب بازی اهمیت زیادی دارد. کودکان پیش دبستان قادر به خواندن نیستند اما به سادگی می توانند رنگ و شکل حروف را به خاطر بسپارند. اسباب بازی ها حواس کودک را تحریک می کنند. بهتر است در موقع بازی با این نوع اسباب بازی ها، مربی یا والدین در کنار کودک حضور داشته باشند. به این ترتیب می توانید پروسه آموزش را مدیریت کنید. هیچگونه اجبار و تهدیدی در کار نباشد. هروقت احساس کردید کودک تمایلی به ادامه بازی ندارد، پافشاری نکنید. اجازه دهید فرایند یادگیری انگلیسی برای کودک، خوشایند و لذت‌بخش باشد.

 

اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی دانی لند

(برای خرید بازی آموزش الفبای انگلیسی دانی لند کلیک کنید.)

 

اسباب بازی موزیکال برای یادگیری انگلیسی به کودکان زیر ۳ سال

شاید به نظر کمی عجیب باشد ولی بچه ها از همان روزهای اول تولد، توانایی یادگیری دارند. اسباب بازی های موزیکال برای تقویت بخش شنیداری کودک عالی هستند. کودکان خردسال نسبت صدا واکنش نشان می دهند. اسباب بازی هایی که آژیر می کشند، موزیک پخش می کنند و غیره توجه کودکان را جلب می کنند.

بعضی اسباب بازی ها به صورت هدفمند صدای ضبط شده با کلمات انگلیسی را پخش می کنند. اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی با فشردن دکمه ها فعال می شود. رنگ و شکل هر دکمه تفاوت دارد و کودک این فرق را متوجه می شود.

اسباب بازی موزیکال برای آموزش زبان انگلیسی(اسباب بازی موزیکال موبایل هولی تویز برای آموزش اعداد انگلیسی)

 

بازی های کامپیوتری برای یادگیری انگلیسی

کودکان خیلی زود با اینترنت و رایانه و موبایل و تکنولوژی روز، آشنا می شوند. همه این وسایل می توانند در جهت رشد کودک استفاده شوند. انواع بازی های کامپیوتری و اپ های آموزش زبان انگلیسی تولید شده که کارایی خوبی دارند. بازی های ویژه خردسالان نیز وجود دارند. موبایل و رایانه بهترین اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی است اگر به درستی استفاده شود.

‌در بازی رایانه ای بخش دیداری و شنیداری کودک به طور هم زمان فعال است. بازی های مخصوص کودکان موزیکال هستند و شخصیت های کارتونی جذابی دارند. خبری از معلم و تخته سیاه و کلاس نیست. کودک پای کامپیوتر می نشیند و با لذت بازی می کنند اما در نهایت کلی کلمه و حروف جدید انگلیسی را یاد گرفته است. کودکان کنجکاو هستند و به سادگی یاد می گیرند.

آموزش زبان انگلیسی با فیجی

(برای خرید اسباب بازی فیجی کلیک کنید.)

 

آموزش زبان انگلیسی با حروف رنگارنگ

انواع لگو و ساختنی ها با اشکال، رنگ و طراحی متنوعی ساخته شده تا بچه ها از بازی کردن، لذت ببرند. بعضی از این اشکال به صورت حروف های انگلیسی هستند. رنگ هر قطعه متفاوت است و می تواند به تنهایی و یا همراه با صفحه ای خاص ارائه شود. مکعب های چوبی به شکل حروف انگلیسی که در جایگاه مخصوص قرار می گیرند، یکی از این نمونه بازی ها است.

پازل ها و ساختنی ها بهترین اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان هستند. والدین یا مربی به کودک کمک می کنند تا حروف را کنار هم قرار دهد. کلمات ساده و حداکثر سه حرفی را انتخاب کنید. بعضی از این اسباب بازی ها به همراه یک صفحه راهنما هستند. برای مثال تصویر گربه همراه با نام آن در یک بُرد قرار دارد. حالا کودک باید بتواند حروف را کنار هم قرار بدهد تا نام گربه تکمیل شود. هجی کردن و املای کودک با این نوع بازی ها تقویت می شوند. می توانید یک مسابقه جذاب را ترتیب بدهید ولی اجازه دهید کودک هم گاهی برنده بازی باشد. زمان در نظر بگیرید و هر کسی سریع تر حروف را ساخت، برنده است.

اسباب بازی آموزش زبان انگلیسی - بازی آموزش الفبا و اعداد انگلیسی سپتا

(برای خرید بازی آموزش الفبا و اعداد انگلیسی چوبی سپتا کلیک کنید.)

 

 

مزایای یادگیری زبان انگلیسی با اسباب بازی ها

  • استرس و تنش به کودک وارد نمی شود این بازی ها برای کودک لذتبخش هستند
  • کودک از اشتباه کردن نمی ترسد و می تواند اشتباهات خود را اصلاح کند
  • اعتماد به نفس کودک بیشتر می شود زیرا بیش از همسالان خود می داند
  • این بازی ها تک نفره و گروهی هستند. کودک تعامل با همسالان و مهارت های اجتماعی را یاد می گیرد
  • انواع اسباب بازی آموزش انگلیسی برای افزایش مهارت های چهارگانه تولید شده و یک سیستم آموزشی کامل است

 

آموزش کلمات انگلیسی با جورچین

(برای خرید جورچین آموزشی اولین واژه های انگلیسی کلیک کنید.)

 

 

خوندی؟ چطور بود؟ چند ستاره می‌ارزید؟

Rating 5.00 from 2 votes

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *