اسباب بازی, موزیکال

خرید اسباب بازی برای سیسمونی

خرید اسباب بازی برای سیسمونی

اسباب بازی برای سیسمونی

خرید اسباب بازی برای سیسمونی وقت گیر است اما قطعا ارزشش را دارد. یک اسباب بازی خوب و مناسب می تواند روند رشد جسمی و ذهنی کودک را بهبود دهد پس لازم است تا آگاهانه در این مورد تصمیم بگیرید. والدین جوان و کم تجربه در انتخاب اسباب بازی برای فرزندشان، چالش بیشتری دارند. نکته مهم اینست که همه اسباب بازی ها خوب نیستند و ارزش صرف هزینه را ندارند. برای اینکه انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید با ما همراه شوید

اتاق کودک

 

برای سیسمونی کدام اسباب بازی را خریداری کنیم؟

انتخاب اسباب بازی اغلب به سلیقه مادر بزرگ ها و پدربزرگ ها ارتباط مستقیم دارد. گاهی هم والدین زیر نظر مادر، پدر بزرگ بهترین ها را انتخاب می کنند. گاهی ممکن است بر اساس جنسیت بچه، اسباب بازی های خاص خریداری شود. البته برخی اوقات هم ملاک، قیمت اسباب بازی است. به هر حال همیشه می توانید بر اساس بودجه ای که در نظر دارید، لوازم کودک و وسایل بازی مناسب تری را خریداری کنید. در ادامه توصیه هایی آورده شده که کار را برایتان ساده تر می کند.

اسباب بازی برای سیسمونی چی بخرم؟

اول از همه اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که کیفیت خوبی داشته باشد روی این مورد تاکید زیادی دارم. در تولید اسباب بازی های ارزان، از رنگ و مواد اولیه بی کیفیت و مضر استفاده می شود. نوزادان همیشه هر وسیله ای را در دهان می برند پس مهم است که از مواد استاندارد در تولید اسباب بازی استفاده شود.

یکی از برندهای استاندارد در صنعت اسباب بازی شرکت هولی تویز می‌باشد که محصولاتش دارای استانداردهای مخصوص این صنعت هست و برای کودکان و نوزادان ساخته شده‌اند. برای دیدن و خرید اسباب بازی های هولی تویز کلیک کنید.

اسباب بازی هولی تویز

اسباب بازی های هولی تویز دارای استانداردهای اروپا برای کودکان می‌باشد

 

از دیگر موارد مهم برای تهیه سیسمونی نوازد، رنگبندی است. اسباب بازی هایی از رنگ های شاد و متنوع انتخاب خوبی برای فرزندتان است. نوزادان به سرعت به اسباب بازی های رنگارنگ توجه نشان می دهند و ساعت ها با آن بازی می کنند. خبر خوب اینکه تنوع رنگی اسباب بازی سیسمونی بسیار زیاد است و در این مورد مشکلی ندارید. علاوه بر رنگ و طرح، نوع اسباب بازی نیز متنوع باشد. به این ترتیب حق انتخاب بیشتری به کودک می دهید. بازی با اسباب بازی های رنگارنگ و متفاوت، لذتبخش است و رشد فیزیکی و روحی فرزندتان را نیز افزایش می دهد.

اسباب بازی برای سیسمونی دخترانه

طبق یک سنت قدیمی، سیسمونی دختر از رنگ صورتی انتخاب می شود و اسباب بازی ها تم عروسک دارند. این دسته بندی ها در اسباب بازی ها می‌تواند موحب این شود که ما بخواهیم خط فکری خاصی رو به فرزندان‌مون تحمیل کنیم که این امر در آینده می‌توند موجب این شود که در ادامه‌ی مسیر زندگی خودشون در کسب تجربه محدود شوند. این امر نه تنها برای خرید و انتخاب اسباب بازی برای دختران مهم هست بلکه برای پسران نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

اسباب بازی برای سیسمونی دخترانه را طوری انتخاب کنید که در ارتقا مهارت های حرکتی فرزندتان اثرگذار باشد. در نظر بگیرید که هوش بچه ها در سنین نوزادی و کودکی، بسیار سریع تر است و میزان یادگیری بیشتری دارند. حتی می توانید اسباب بازی هایی را تهیه کنید که تم اشتراکی دارند. به این ترتیب والدین نیز می توانند به راحتی با فرزندشان بازی کنند و از این روزهای شیرین، خاطرات خوبی را برای کودک بسازند.

خرید اسباب بازی برای سیسمونی پسرانه

چه کسی گفته برای پسر بچه ها ماشین و تفنگ و اسباب بازی هایی از این دست، را خریداری کنید. همه کودکان در این سن، یادگیری بالایی دارند خواه فرزندتان پسر یا دختر باشد، می توانید اسباب بازی های آموزشی را در لیست خود داشته باشید. انواع اسباب بازی فکری برای سیسمونی نوزاد وجود دارد. اسباب بازی های موزیکال، اشکال هندسی و وسایلی مشابه برای سیسمونی پسر و دخترها مناسب است. ماشین بازی، موتور بازی، توپ و …. بیشتر مناسب سیسمونی پسرانه در نظر گرفته می شود.

اسباب بازی برای سیسمونی پسرانه را با طراحی متفاوت و رنگارنگ انتخاب کنید. از کلیشه خارج شوید رنگ آبی، تفنگ و ماشین و … تنها انتخاب نیست. اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که فرزندتان بتواند ساعت ها با آن بازی کند و لذت ببرد اما تحرک لازم را نیز برای کودک به همراه داشته باشد.

نکات مهم در خرید اسباب بازی برای سیسمونی

در دهان بردن دست یا اسباب بازی و غیره، برای کودکان عادی است. نوزادان از همان روزهای اولیه بعد از تولد، سعی دارند همه چیز را شناسایی کنند و یاد بگیرند. برای همین کودکان هر وسیله ای را در دهان می برند این یک راه برای شناخت است. بنابراین اسباب بازی را طوری انتخاب کنید که قابل بلع نباشد. در اسباب بازی برای سیسمونی نباید قطعات کوچک و قابل قورت دادن، وجود داشته باشد.

اسباب بازی های موزیکال، باتری خور هستند مطمئن شوید که کودک نمی تواند باتری ها را خارج کند. بهتر است پیچ های قسمت قرار گرفتن باتری را با پیچ گوشتی، سفت کنید. در ضمن مراقب باشید باتری سولفاته نباشد زیرا حاوی مواد سمی و مضر است. برخی کودکان نسبت به صدای بلند واکنش ترس نشان می دهند و هیجان زده می شوند. اگر آهنگ و یا ملودی خاصی برای شما جالب است شاید برای کودک تان این چنین نباشد. از اسباب بازی هایی استفاده کنید که از نظر میزان صدا برای کودکان طراحی شده‌اند و یا به شما امکان این رو می‌دهند که میزان صدای اسباب بازی رو تنظیم کنید.

اسباب بازی برای سیسمونی را از وسایل نشکن انتخاب کنید. انگشتان نوزادان و کودکان نوپا به خوبی بچه های بزرگتر کار نمی کند. در ضمن کودکان دائم وسایل را می اندازند و پرت می کنند. اسباب بازی های ایمن تری هم وجود دارد که قابلیت شکستن یا خورد شدن را ندارد. مهم تر از همه اسباب بازی سیسمونی باید قابل شستشو باشد و بتوانید آن را تمیز کنید.

سیسمونی نوزاد

نوزادان از طریق قرار دادن اجسام در دهان خود می‌خواهند به شناختی از دنیای اطراف خود برسند.

 

پیشنهاد هایی برای خرید اسباب بازی سیسمونی

از اسباب بازی هایی خریداری کنید که تابع جنسیت نیستند. برخی از وسایلی که در سیسمونی دخترانه و پسرانه وجود دارد عبارتند از:

  • جغجغه ساده یا آینه دار
  • تخت آویزهای رنگارنگ
  • دندان گیر برای خارش لثه
  • عروسک های پولیشی
  • کتاب های کودکانه با تصاویر رنگی
  • لوازم کار نظیر ست پزشکی، مکانیکی یا لوازم آشپزخانه
  • اسباب بازی های کوکی و متحرک و چراغ دار
  • اسباب بازی برای حمام
  • اسباب بازی های ساختنی با قطعات بزرگ ( لگو یا پازل ها)
  • اسباب بازی های پرتابی( توپ) هل دادنی یا کشیدنی
  • اسباب بازی های اشتراکی و جمعی برای کودکان بزرگ تر
  • انواع اسباب بازی فکری و معمایی و … مناسب بچه ها

انتخاب اسباب بازی برای سیسمونی یکی از شیرین تری خاطرات برای هر پدر و مادری است. با کمی دقت می توانید لوازمی را انتخاب کنید تا علاوه بر لذت و شادمانی فرزندتان، در رشد جسمی-حرکتی و ذهنی-روانی او نیز تاثیر مثبت داشته باشد.

 

می‌توانید این اسباب بازی ها رو از طریق صفحه‌ی خرید اسباب بازی سیسمونی مشاهده، دسته بندی و خرید بفرمایید.

 

 

خوندی؟ چطور بود؟ چند ستاره می‌ارزید؟

Rating 4.00 from 15 votes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *